HET VERTREK - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soest - WaarBenJij.nu HET VERTREK - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Soest - WaarBenJij.nu

HET VERTREK

Blijf op de hoogte en volg Soest

20 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Goedemorgen!

Toch nog laat naar bed, warm, niet fantastisch geslapen (niet verslapen!), maar DE REIS GAAT BEGINNEN!

Om kwart voor 6 (lekker op tijd) meldt de taxi chauffeur zich bij ons aan huis. Een opgewekt goedemorgen, in alle warmte de reistassen achterin de taxi gezet, passagiers ingestapt en op weg naar Schiphol.

Uitermate rustig, dus kwart voor zeven op Schiphol; de grote drukte zijn we voor. Snel de bagage gedropt en door de eerste security check heen. De reis gaat naar Amerika, dus nu we trek hebben in een kopje koffie, gaan we op zoek naar de Starbucks - Suzanne's grote favoriet sinds ze dat enige tijd geleden in Amersfoort heeft ontdekt ;-).

Koffie gedronken, even bij de winkeltjes rondgewandeld, en dan toch maar vast naar de gate. De security check is verscherpt, dus zal wel even tijd in beslag nemen.

Helaas. Na een paar minuten wordt duidelijk dat er een defect is aan 2 toiletten en de vlucht meer dan 2 uur is vertraagd. Vooralsnog zullen we 12.00 uur gaan vliegen. Dan nog maar een kopje koffie, nu aan de Dutch Boulevard. Het wordt een lange dag ...